الیکشن 2024: 'عمران بیلٹ پر نہیں لیکن اب بھی پاکستانیوں کے ذہنوں میں ہیں'

urdrezi : always online
By -

 
سابق وزیر اعظم عمران خان، 18 مئی 2023 کو لاہور میں اپنی رہائش گاہ پر میڈیا کے اراکین سے بات کرتے ہوئے اشاروں میں۔ تصویر لیا گیا: REUTERS سے
سابق وزیر اعظم عمران خان، 18 مئی 2023 کو لاہور میں اپنی رہائش گاہ پر میڈیا کے اراکین سے بات کرتے ہوئے  ۔ تصویر لیا گیا: REUTERS سے


ہو سکتا ہے کہ اس کا نام بیلٹ پیپرز پر نہ ہو، لیکن خان اب بھی سب  کے ذہنوں میں  سوار ہے۔جیسا کہ پاکستان اس ہفتے ہونے والے انتخابات میں ووٹ دینے کی تیاریاں کررہا ہے لیکن یہ کہنا پڑےگا  کہ خان کی شرکت کے بغیر ایک گہری خاموشی ہے۔


سابق بین الاقوامی کرکٹ اسٹار کو ایک ہفتے سے کم عرصے میں تین طویل قید کی سزا سنائی گئی ہے اور ان پر 10 سال کے لیے سیاست سے پابندی عائد کر دی گئی ہے -- باضابطہ طور پر اسے انتخابات سے الگ کر کے باقیوں کو انتخابات میں خوب چھوٹ دی گئی ہوئی ہے۔


خان کو 2018 میں وزیر اعظم بننے پر عوامی حمایت حاصل تھی، لیکن اپریل 2022 میں عدم اعتماد کے تحریک کے ذریعے اقتدار سے ہٹا دیا گیا۔


اس کے بعد اس نے ٹکراؤ اور انتشار کی ایک پرخطر اور بے مثال مہم چلائی، لیکن جب ان کے حامیوں نے گزشتہ مئی میں ایک آرمی کمانڈر کے ہیڈکوارٹر کو ان کی پہلی گرفتاری کے بعد آگ لگایا تو اس آگ کو بجھانے کے لئے استعمال کئے گئے پانی نے امید کے آخری تنکے کو بھی ڈبو دیا۔


اسے دوبارہ حراست میں لیا گیا، اور اس کے بعد سے تقریباً 200 عدالتی مقدمات لڑ چکے ہیں ان الزامات کے تحت کہ ان کا اصرار ہے کہ انہیں سیاست سے دور رکھنے کے لیے ان پر دباؤ ڈالا گیا۔


ان کی پارٹی کا کہنا ہے کہ خان کو اس کی تیسری شادی سے متعلق، بدعنوانی اور اسلامی قانون کی خلاف ورزی کے مرتکب قرار دیکر کردار کشی کی جارہی ہے کیونکہ اسٹیبلشمنٹ ان کی مقبولیت کو روکنا چاہتی ہے۔


خان کی روحانی پیشوا بشریٰ بی بی، جو عوام میں شاذ و نادر ہی نظر آتی ہیں، نے خان سے م 2018 میں وزیراعظم منتخب ہونے سے کچھ عرصہ قبل شادی کی۔


انہیں خان کے ساتھ کرپشن اور "عدت" کے شرعی حکم پر عمل نہ کرنے  پر سزا سنائی گئی، جو طلاق یافتہ عورت کو دوبارہ شادی کرنے سے پہلے تین ماہ انتظار کرنا چاہیے انہوں نے وہ نہیں کیا۔


جمعرات کو ہونے والے انتخابات میں تو انکی پارٹی مقابلہ کرنے کے قابل رہی نہیں، اب اس 71 سالہ سیاست دان کے سیاسی کیریئر کو ختم کرنا اور بھی  آسان ہوگا اگر انکا کوئی نمائندہ پارلیمان میں نہ ہو تو۔



#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!